האקדמיה הגדולה והותיקה ביותר ביוון להכשרות טייס (1979)

CPL / IR / MEP מודולרי
עם PPL בכיס תוכלו לבצע הסמכה לדו-מנועי, הגדר מכשירים + PBN (ניווט עצמי) ו-CPL (רישיון מסחרי)
בעלי PPL מטעם ה-ICAO שימו לב !
יש שתי אפשרויות להגיע לרישיון CPL אירופאי. בקצרה ההבדלים :
א. קורס CPL / IR / MEP - אינו מחייב רישיון PPL EASA !
ב. קורס CPL / IRSEP / MEP / IRMEP - מחייב קודם המרת PPL ! - ראו כאן
לפניכם ההסבר על אפשרות א' - CPL / IR / MEP
קורס מודולרי בן 3-5 חודשים אם כי הממוצע הנו חודשיים.
הסמכה - דו-מנועי, הגדר מכשירים כולל PBN (ניווט עצמי) ו-CPL (רישיון מסחרי).
דרישות חובה:
-
רישיון פרטי (PPL) - תקף מטעם ICAO.
-
הסמכת לילה - ניתן לבצע באקדמיה, אם כי מומלץ לבצע זאת בארץ.
-
מבדקים רפואיים - 1 CLASS - ראו בדף הליך קבלה
-
מעבר תיאוריית ATPL - 13 פרקים (מרחוק או בכיתה) - ראו כאן
-
מינימום 160 ש"ט - מתוכן לפחות 100 כ-PIC, ולפחות טיסה אחת מהן פנים ארצית של 300 מייל ימי עם שתי עצירות שאינן שדה המוצא. למי שאין 160 ש"ט, יכול להשלימן באקדמיה - מחירים ותנאים
ההכשרה כוללת 81 ש"ט - 10 חד-מנועי, 26 דו-מנועי, 45 על סימולטור FNPT II, 21 ש"ט VFR (טיסה חזותית - " כללי טיסת ראיה"), 60 ש"ט טיסות מכשירים.
עלות הקורס 24,000 €.
תדרשו להבחן מעשית / תיאורטית.
מילוי טפסים מקוונים – לבחינות יבצעו בסיוע האקדמיה.
סיכום התהליך
-
PPL מטעם ICAO
-
הכשרת לילה NIT (עדיף להגיע מישראל, ניתן לבצע באקדמיה)
-
CLASS1
-
160 ש"ט כולל 100 PIC (ניתן לצבור ש"ט באקדמיה)
-
13 פרקים (מרחוק או בכיתה)
-
CPL / MEP / IRMEP
-
הכשרות מתקדמות
-
UPRT
-
MCC או APS-MSS
-
